Monday, August 24, 2009

Kewujudan Ikan Duyung @ Pantai Pasir Pandak, Kuching, Sarawak.



Lalu ke diak meh, Saritu aku ka merungkap siti da agi kejadian alam ianya kemunculan bangkai ikan duyung ba Pantai Pasir Pandak ti enda jauh ari Santubong. Mayuh orang bedau nemu agi kejadian tu laban bedau bisi pendedahan ngagai media massa.

Tajapan piak, aku Rino udah berjaya mecah masuk untuk ngulih ke sekeda gambar ti bisi ba blog aku tu. Aram meh kitai besama sama meda gambar ikan duyung tu sebedau kitai nyoal diri kitai senentang kewujudan ikan duyung ba menua kitai tu.















Ukai nyak aja, ba pantai pasir pandak mega bisi Larva ianya sejenis indu utai ti bedau menetas. Tu video iya. Tau peda bala semua. Salam sayau ari aku, mupuk dulu aku membawa diri..

Rino%20%40%20Reynold%20%5B7DSM%5DQuantcast