Monday, September 7, 2009

Pengerindu Aku Enggau Iya


Salam ari aku wai. Nyadi ke saritu aku ka mai kita ninga siti lagu ti amat nyentuh perasaan. Diarap ke bala semua teperindang tang sebedau nyak ti ulih minta kitak stop ke dulu musik playlist ba ruai aku tu TQ. Sapa ke nemu main gitar tau ambik gitar kitak lalu main sekali lagu tu. chord udah disediake aku mega. Aram kitai bela belagu..Haha


Intro:
G, Em, C, D, C, D
G, D, C, D, C, D

G C
Muka siti rambal rahsia
D G
pengerindu ti udah ku tanggam lama
C Am
ngambi ke semua badu betanya
D G
cerita aku enggau iya


G C
enda sengaja aku labuh pengerindu
D G
enggau iya ti ukai ungkup aku
C Am
sapa sapa pun enggai ditinggang malu
D G
tang selatan ditulis bakatu


chorus:
C
pengerindu enggai iya
G
mina manah rita ari mua
D
tang dalam nyata
G
mina belalai aja
C
macam penanggul
G
ti nadai bisi insur
D
ka milih jalai beserara
G D
ku enda sanggup lenyau iya



3rd rhytmn:
G C
petara meruan meri penguji
D G
nya adat seagi nyawa tu bisi
C Am
ku pecaya ila datai penerang
D G
baka malam beganti siang

[pause]
G, Em, D, C [3X]

repeat chorus
repeat 3rd rhytmn

Tamat...

Rino%20%40%20Reynold%20%5B7DSM%5DQuantcast