Friday, October 9, 2009

Buah Rian Bebuah Lebat Tang Nyelai



Halo halo halo, tu iya posting terbaru aku pengudah ke nadai ari ngiga info bukai laban sibuk enggau assignment enggau projek kolej. Nyadi, Topik ke saritu ianya pasal buah rian bebuah lebat tang nyelai. Hehe, nama kebuah aku madah nyak nyelai, tu iya bisi beberapa gambar diambi aku ari Ruaikitai.Com ari posting Sulu Sebauh. {terima kasih wai ke posting gambar nuan nyak}.

Nyadi ti dipeda kitai amat amat, sigi nda kala kitai meda buah rian bebuah baka ke dibaruh tu neh. Sigi luar biasa. Aku pengelama nemuai agai kampung kampung orang nujah menua enggau apai enggau indai sigi enda kala tetemu ke buah rian bebuah bakatu. Baru iya meh tu. {sakai kenu ko jaku}. Arhh, nama agi neh, bah, peda peda meh diak. Nadai idea gik tu. Agi ka ngiga article bukai udah tu. Selamat Berblogger bala kaban. Mupuk aku..











Rino%20%40%20Reynold%20%5B7DSM%5DQuantcast