Wednesday, December 16, 2009

Aktiviti Cosmopoint Ke Rumah PIBAKAT, Kuching.



Jadi pada 12/12/2009 ya, kami para pelajar dan para lecturer dari cosmopoint telah mengadakan lawatan sempena krismas karolling di PIBAKAT yang tidak jauh dari Kolej kami.

Antara aktiviti yang telah kami adakan ialah, nyanyian lagu krismas iaitu "Joy To The World", "We Wish You A Merry Christmas", "JIngle Bell", dan juga nyanyian akhir kami iaitu "Feliz Navidad". Aturcara pada pagi itu agak kelam kabut sedikit memandangkan cuaca pada pagi tersebut adalah hujan. **oo tedah**. Tapi, semangat untuk menyambut krismas tidak luntur dengan mudah.

Acara dimulakan dengan kata kata aluan Guru Besar Dari PIBAKAT sendiri, dan seterusnya kata kata aluan dari Guru Besar Kolej Cosmopoint iaitu Mdm Lindsay. Diantara aktiviti yang turut dijalankan ialah pementasan drama oleh para pelajar MPP (Majlis Perwakilan Pelajar). Dan seterusnya ialah pertandingan mewarna yang disertai oleh semua ahili PIBAKAT sendiri.

Ermm, akhir sekali ialah sesi bergambar dengan semua yang hadir pada masa itu. Dan dibawah ini ada beberapa post gambar yang telah diambil. Layan.. Reynold Rino Melaporkan.











































































Rino%20%40%20Reynold%20%5B7DSM%5DQuantcast